Îngerii există…

Astăzi e ziua lui Eminescu (toți românii știu asta), o zi remarcabilă pentru cultura românească și pentru că avem un poet național și ziua de astăzi e Ziua Culturii Naționale, mă rezum să spun doar La mulți ani Eminescu, pentru că TU, chiar dacă te-ai dus la cele veșnice cu trupul, vei trăi veșnic în sufletele noastre prin iubirea ce ai împrăștiat-o peste tot pe unde te-au purtat pașii vieții. NU pot să scriu prea mult despre EL pentru că domeniul mă depășește, dar știu sigur că am trăit și am crescut prin Eminescu, la umbra unui tei, în vreun codru verde, cântând doine, purtând o dorință sau pur și simplu iubind poetic sau nu.
          Cu siguranță Eminescu a devenit un înger,veghează asupra poeților și asupra tuturor care cred în spirit și dragoste poetică.

Tot un înger a devenit astăzi și fostul primar al orașului Mărășești și cu tristețe am constatat că s-a dus la cele veșnice printr-un accident stupid. Mă doare pentru că a fost un om deosebit, pe care l-am cunoscut cu prilejul unor manifestări, un om care nu spunea niciodată ca nu te ajută dacă era spre binele orașului și scoaterea acestuia din anonimat. Un om plin de căldură, care zâmbea cu inima și cu ochii! S-a născut într-o zi mare (24 ianuarie) și a murit în altă zi la fel de mare (15 ianuarie).

Îngerii există… astăzi am primit și eu unul… de  la cineva de la care nu mă așteptam și a fost adus tocmai din Laponia, să-mi poarte noroc și să-mi călăuzească pașii.

Acest dar îl consider prețios pentru că iubesc Laponia și toată Finlanda, cu pădurile ei verzi, cu lacurile cristaline, cu tundra ei pe care pășesc renii lui Moș Crăciun, cu populația ei de eschimoși adaptați la frig și cu sufletul plin de căldură, cu aurorele boreale în toate culorile spectrului solar. Mi-aș dori să pot ajunge acolo, măcar puțin.
          Acest îngeraș vi-l ofer și vouă, cel puțin prin acest mod, să vă lumineze calea, să aveți spiritul încărcat pozitiv, plin de optimism și toate astea să vă mențină sănătatea de fier. Cu drag…
Mi-ar plăcea să-ţi ştiu părerea...

