Abraziune …

Marea e învolburată,
Valurile înspumate iară,
Faleza cu putere e izbită,
Pe margine eu stau cam neclintită.
Mă uit spre plaja cu nisip,
Spre stânga este mult pietriș,
Sub malul cel înalt și abrazat
O nișă cu putere s-a săpat.
E doar o grotă adăpost
De-a lumii-nvolburate fără rost,
Încerc a coborî pe un versant
Să mă ascund de zgomot tenebros.
E liniște din nou și pot să scriu
În gând și suflet, niște versuri,
Ascult doar marea muzică acum

Ce prin firide mă inundă.[by me]

Foto: www.yourclimateyourlife.org.uk   
Mi-ar plăcea să-ţi ştiu părerea...

