Generații din toate ”părțile”… uniți-vă!

Am fost destul de bucuroasă astăzi, încântată chiar… Însă orice minune ține juma` de zi 😦
Uitasem de momentele de furie pricinuite de informațiile pe care le-am citit fără voia mea, despre non valori… uitasem chiar că în fiecare zi mă enervez pe anumite ”minți limitate” lipsite de minimul respect și bun simț…
Am fost bucuroasă să primesc o vestuță frumoasă, pe care o voi purta cât mai des posibil drept uniformă. Chiar mi-e dor de atmosfera impusă de uniforma ce înainte ți-aducea aminte mereu că ești elev și că trebuie să ai o anumită conduită. Acum scopul meu este să motivez purtând această uniformă, fără jena de a fi confundată sau de a mă simți cumva cu un mare ”spirit de turmă”… Am o mulțime de argumente în favoarea uniformei, însă după o discuție aprinsă cu unii dintre ”cei mari”, bucuria s-a terminat. E inutil…
Am ajuns la concluzia, fără să vă mai expun și vouă de ce (n.a. – las totuși comentariile deschise) că muncesc degeaba, cred, să schimb mentalități sau să lărgesc anumite orizonturi unora! Ar fi mai bine poate, să stau pasivă pe dreapta, să nu mă implic în nimic și să iau totuși salariul… vocația s-a consumat!
Să purtăm deci pantalonii în vine, hanoracul cu glugă made în China, la niște teniși de ultima modă! Succes! Urâți-mă mult! Cu drag, semnez… (pare incomplet, știu, dar nu vreau să plictisesc)

P.S. Poate mă aștept și la o mamă de bătaie, că se poartă mult … mai nou!

2 gânduri despre &8222;Generații din toate ”părțile”… uniți-vă!&8221;

Mi-ar plăcea să-ţi ştiu părerea...

