Ciclicitate și promisiuni…

Zeci de ani creștem, evoluăm, trăim cum trăim … unii mai bine, alții mai rău… unii cu idealuri și dorințe, alții fără nimic în plan . Ne formăm personalități, ne ”umflăm în pene”, în școli și diplome sau în ce-o mai fi cazul, alții ne mai știrbesc din personalitate, o luăm de la capăt… Unii mai bine, alții mai prost… unii cu viteză, alții pe dos… Și uite așa trec anii, cu evoluții, involuții, observații, analize, orgolii, nervi, psihoze, așteptări, dezamăgiri, dorințe, înfrângeri… și nimic nu e etern și totuși veșnicia dispare, chiar dacă în Univers există ciclicitate.
În ce mă privește, în fiecare zi îmi promit câte ceva, în fiecare zi mă enervez, în fiecare zi o iau de la capăt cu aceeași ciclicitate, în fiecare zi ies pe ușă cu gândul că de ”astăzi” nu mai am așteptări și tot în fiecare zi am rezultatele așteptărilor :(. Unele dezamăgitoare, altele bune. Cele bune însă, vin mai mereu pe neașteptate, așa cum cred ca vi se întâmplă și vouă.
Pentru toate vreau să mulțumesc divinității, chiar și pentru dezamăgiri, pentru că toate laolaltă au rol în formarea mea până la moarte și tot așa pe mai departe! Fiecare zi este o nouă experiență, din unele nu învățăm niciodată, din altele mai prindem o idee,  dar totuși poate că nimic nu se pierde, totul se câștigă! Chiar nu vreau să-mi pierd deloc optimismul! off…
Foto: opticalillusion.co.uk
Mi-ar plăcea să-ţi ştiu părerea...

