Tinerețe și bătrânețe…

Și mă simt tare bătrână! DA, mai ales în ultima vreme când văd fotografii sau mă întâlnesc cu ”fetițele mele” dragi, care ar fi trebuit să aibă 15 și maxim 18 ani, pe care le-am văzut crescând în fiecare zi, în fiecare an… acum sunt femei … în adevăratul sens al cuvântului. Sunt femei care-și cresc copiii, care își sărută soții sau care iubesc și se îndrăgostesc! Băieți care nu mai aleargă prin clasă, ci care scriu cuminței declarații de dragoste, care își pun papionul de mire sau care cumpără un bilet la mare pentru întreaga familie! Așa au trecut generațiille care au ajuns să-mi întreacă vârsta debutului, iar eu stau și mă uit ca un chip din tablou, la imagini pe care am impresia că le visez! E frumos să privești, e trist să trăiești tot timpul și în același timp, tinerețea și bătrânețea deopotrivă…
Oare mă simt sau chiar sunt? 😦
Foto: ivanpuig.net
Mi-ar plăcea să-ţi ştiu părerea...

