Răbdare mon cher!

Normal că sunt supărată… foarte supărată! Am tot adunat de-a lungul timpului… supărări… Am trecut de ele cu speranțe.. bla bla,,,bla etc.

Am tot observat că în orașul ăsta comunist nu se întâmplă nicio schimbare… Am ales prost (evident) să trăiesc aici… Am ales greșit!  În altă parte ar fi fost și mai ieftin și mai puțin frustrant.

Cu răbdare am suportat câte o lună de vară fără apă caldă. Vara aceasta nu putea să treacă fără alte răbdări că deh.. iar se repară, iar sunt datorii… și, chipurile, se schimbă centrala orașului. Ok, zic! Înca un an pe lista celor 23. Fie zic, n-aș ocupa spațiul băii mele de 2 metri pătrați cu vreun boiler doar pentru că nu suport eu să ma spăl la lighean o lună de zile.  Dar, de data asta se aruncă motanul în brațele șoricelului. Au promis că lipsa apei calde va fi până pe 10 august, azi au lungit-o până la 1 septembrie. Ok… nu suntem și nimeni nu este ”Mama Omida” cum se exprima azi în Ziarul de Vrancea, nenea zis și ”Dumnezeu”, dar să nu vezi tu că muncitorii din șanțurile săpate pentru noile țevi stau să treacă vremea și să prelungești termenele astea pe baza unor erori (voite sau nevoite) continue și veșnice de management pe toate planurile și la toate nivelurile… pe cine credeți voi măi că mai păcăliți?!

Chiar ne credeți ce? NU toți vrem să fim mă, puricoși și păduchioși, cum ne fac francezii prin ziare.. chiar avem dreptul la o minimă calitate a vieții… nu avem toți vile dotate cu centrale pe senzori sau platforme de elicopter pe acoperiș… În garsoniera mea vreau să trăiesc liniștită, cu puțină apă caldă și ptiu… numa pisicile se curăță fără apă. …

Răbdare, răbdare…. dar câtă? … mon cher!… ”calitate focșăneană” la ”standarde” europene? sau doar pur si simplu niște motzuri pe paine? … DE doua decenii cârpiți și nu mai terminați! Părerea mea contează precum cea a lui Ulise! …

No Water SucksFoto: nollie.tv

Mi-ar plăcea să-ţi ştiu părerea...

