Izolare exotică…

Astăzi am avut chef de explorări. Nu știu de ce, dar vechea metodă prin care încă din copilărie am început să explorez Pământul prin intermediul hărților clasice, cu proiecții conice, cilindrice sau azimutale s-a cam dus! Acum, vrând sau nevrând avem hărțile Google. Și să-mi fie cu iertare, nu vreau să-mi jignesc nici colegii, nici înaintașii cartografi, dar e minunat să stai ore în șir pe google maps sau view street, să explorezi lumea! Chiar uitasem de treaba asta, mai bine zis am neglijat o perioadă din lipsă de timp.

Am profitat de câteva zile mai libere și am explorat din nou lumea! Am ajuns să mă ”minunez” din nou cât de frumoasă poate fi linia de subducție a plăcii Pacifice, cât de frumos se ”curbează” insulele pe ”cute” și, paradoxal, mi-a venit în minte, urmărind cutele terestre, cuvântul ”izolare”. Ce înseamnă izolare? Este atunci când ești rupt de lume, voit sau involuntar? Se cultivă sentimentul la supărare… E atunci când localitățile nu au curent elecric sau apă curentă? Că există mari distanțe între sat și localitatea de reședință?

Izolare reprezintă faptul că o localitate se află la mai mult de 300 de km de capitala unui stat? Nu cred!

Noaptea asta am descoperit ce înseamnă adevarata izolare! Nu să stai închis în casă ore întregi pe întuneric și necomunicând sau la mari distanțe de sursa de distracție! Izolare înseamnă să locuiești permanent pe o insulă precum Kiribati, în mijlocul Pacificului, la prea mari distanțe să mai fii conectat la timp cu realitatea! Dacă nu ești turist și ai chef de izolare, te invit in Kiribati! TE vei bucura de o adevărată liniște :)! Nu știu cât timp durează nici să ajungi, nici să te salvezi, doamne ferește, dar cu siguranță va fi adevarăta ta izolare! n-ai văzut? este punctul cel mai mic din mijlocul inimii!

kiribati2

2 gânduri despre &8222;Izolare exotică…&8221;

    • da…asta este izolarea.. mijlocul Pacificului… nu mai spun de Poli, acolo nu se locuiește, dar in Kiribati chiar sunt câțiva temerari!

Mi-ar plăcea să-ţi ştiu părerea...

