Mâine am o întâlnire! :)

Eh da! … Unde vă duceți cu gândul? Hihihihi…. Am o întâlnire cu prima mea generație, păstorită pe vremea când vârsta lor de acum, coincidea cu vârsta mea de atunci!

Vă rog să nu vă apucați de calcule acum! Nu are sens să pierdeți vremea! 🙂

Încă nu știu sigur câți vor veni, dar vorba organizatoarei, de la doi în sus ar fi foarte bine! Vom depăna amintiri și vom petrece minunat sper, la un restaurant în oraș și, după ce termin cu pizza casei în seara asta, mă voi gândi intens și la alte detalii pentru ziua de mâine!

Astăzi am avut o foame de lup, încât am făcut pizza! Eu fac pizza o dată pe an, iar la restaurant comand pizza doar dacă-s nemâncată de o săptămână! Cred că am emoții 🙂

N-am îmbătrânit! 🙂 Mă bucur de revedere! Nu fiți dezamăgiți! nu era un titlu de Can-CAn! Doar mă reîntâlnesc cu a mea clasă a XII-a J! 🙂

Promotie1 Promotie2P1010611_1

Mi-ar plăcea să-ţi ştiu părerea...

