Am primit cele mai frumoase flori!

Astăzi am avut ”marea întâlnire”! … reuniunea de clasă despre care vă anunțam încă de ieri!

Prima mea promoție, clasa a XII-a J (1999-2003). Repede mai trece timpul, mai ales când ai treabă, când ai multe de făcut, când ești prins în cotidian mai ceva decât ”Batman”.

Cam așa arătau ei prin clasa a X-a. Mi-amintesc că era școala în reparație și învățau într-o sală atelier.

acum12aniÎntâlnirea de astăzi a fost pusă la cale de Claudia, ajutată de ”risipiți”. Am așteptat câteva luni cu nerăbdare, dar noroc cu facebook-ul ce a mai atenuat dorul de ei.

A fost o întâlnire destul de scurtă, dar foarte frumoasă! Ne-am amuzat copios despre trecut și prezent, despre ce a fost și ce mai urmează, despre realizări sau eșecuri, despre unele cazuri ”nefirești” și câte și mai câte…

Chestia e că, am stat și m-am gândit dacă să mai scriu despre reuniune sau nu, dar consider că ar putea citi cândva și cei care nu au fost (din motive diverse și personale) și ar fi păcat să piardă ”review -ul”! O parte dintre motivațiile lor, le știu: depărtarea, copiii nou născuți, neconcordanța datelor… însă cei care au confirmat prezența și nu au ajuns la reuniune, vor fi datori cu propria organizare!  Mă gândeam și eu așa, în stil optimist! Un suc costă 5-6 lei, în caz de nu sunt bani pentru friptură! 😉 Data viitoare să nu mai lipsiți!

Să revenim! Am primit cele mai frumoase flori și mă bucur cu atât mai mult, cu cât mi se demonstrează mereu că cine vrea să țină minte ceva, ține domnule! Cine vrea să aprecieze, apreciază și peste 100 de ani și cine respectă, respectă fără prea multe rugăminți!

Peste unii a trecut timpul, peste alții nu! M-am bucurat să-i văd veseli, realizați, optimiști și cu multe planuri de viitor.

Vă mulțumesc pentru ziua frumoasă și toată dragostea ”Promoției 2003”!

Pup, Diriga!

În fotografiile de astăzi: Claudia, Katrinel, Iulian, Gabi, Cornel și EU (întotdeauna la mijloc :))! Mulțumim și Claudiei Pitulac și Ancăi pentru fotografiere! :*

P1020935 P1020942 P1020948 P1020949 P1020950

5 gânduri despre &8222;Am primit cele mai frumoase flori!&8221;

  1. e un sentiment placut sa vezi ca peste ani primesti niste multumiri si dovada neuitarii…….. Felicitari organizatorilor….

Mi-ar plăcea să-ţi ştiu părerea...

