Ia-ţi acasă câinele iubit!

Am un câine maidanez,

Frumuşel şi prea isteţ,

Cam de 10 ani îl cresc

Şi „Boschito” îl numesc.

 

Mândru şi cam galeş pare,

Se tot plimbă-n curtea mare,

Liber şi independent,

Dă din coadă cam rebel.

 

E cuminte şi-nţelept

Trece strada şi deştept,

Latră doar maşinile,

Ce i-au omorât „iubitele”.

 

Se hrăneşte şi păzeşte,

Când are vreme, iubeşte

Îngrijeşte doar „neveste”

Şi puii şi-i înveleşte.

 

E un câine maidanez

E al meu şi îl iubesc,

La hingheri nu îl voi da,

                                                   Fiindcă e în curtea mea! (by me)

FEATURE - CAINI COMUNITARIP.S. Boschito este personaj real si e al meu! 🙂

Mi-ar plăcea să-ţi ştiu părerea...

