Dulceaţa de vişine pe sufletul tău

Aşadar, astăzi a fost luni şi ca-n fiecare luni trec pe la Pizzeria Arizona să-mi petrec prânzul! Am găsit-o pe prietena mea în plină treabă. Terminase prăjiturile de casă ce le făcuse ieri, pentru că de bune ce au fost, s-au vândut şi acum se străduia să facă altele.

Şi pentru că nu am mai prins nicio prăjitură am rugat-o frumos să-mi facă şi mie un langoş ce mi-a lăsat gura apă deunăzi când a postat o poză pe facebook. Oh! Doamne! NU vă pot descrie ce senzaţii am trăit gustând din langoşul atât de pofticios ce avea pe deasupra cea mai divină dulceaţă de vişine! UUUUUUUUU…

 Să trăieşti Lacrimera mea şi să fii la fel de deşteaptă şi gospodină ca până acum! Să fii sănătoasă să hrăneşti toţi oamenii pofticioşi cu pizza, prăjituri şi langoşi, cu fineti, cu dulceaţă, cu smântână şi caşcaval şi cu foarte multă dragoste din suflet! Te iubesc!

Fotografie0152P.S. după amiază, o altă prietenă (harnicuţa-furnicuţa de Mirela Chipăilă) mi-a dăruit placinte cu brânză. Abia ce le-am desfăcut şi mi s-au inundat nările cu aroma de vanilie si gustul de stafide … mmm.. iubesc ziua de luni când mă simt răsfăţată de prietenele mele care fac ceea ce eu nu aş îndrăzni!

Fotografie0153

2 gânduri despre &8222;Dulceaţa de vişine pe sufletul tău&8221;

Mi-ar plăcea să-ţi ştiu părerea...

