CONCERT DE LINIŞTE

„Linistea îti oferă o mai bună întelegere a lucrurilor, te împacă cu tine însuţi, te ajută să îţi clarifici şi să îţi adâncesti gândirea pentru a dobândi un fel de a privi lumea mai serios calm.” (Odette Irimia)

Ateneul Popular “Mr.Gh.Pastia” si Asociaţia “Fii CEL ce EŞTI CREAT” vă invită la construirea  experimentului:

CONCERT DE LINIŞTE

Joi, 12 decembrie 2013, ora 18:00

concertLiniste

„Experimentul îşi propune să ne scoată o clipă din goana asurzitoare a cotidianului şi este un dar pe care atât organizatorii, cât şi aceia dintre dumneavoastră care vor accepta provocarea de a participa, şi-l oferă unii altora ca dar de Crăciun”. Vă asteptăm cu drag!” (Valentin Gheorghiţă, Director al Ateneului Popular “Mr.Gh.Pastia” si Odette Irimiea, preşedinte al Asociatiei “Fii CEL ce ESTI” CREAT.
6 gânduri despre &8222;CONCERT DE LINIŞTE&8221;

  1. Interesanta denumire ..dar imi este imbosibil sa cred ca cei…sau cea care si-a propus aceasta tema (au)are habar de ea…..o cautatoare neanteleasa chiar de ea…aceasta este Odette Irimia(sau Dinca candva) ce a fost sotia mea…….scumpe vremuri!

  2. Interesanta denumire…dar imi este imposibil sa cred ca cei sau cea care si-au(si-a)propus aceasta tema(au)sau are habar de ea…o cautatoare neanteleasa chiar de ea …aceasta este Odette Irimia(sau Dinca candva)ce a fost sotia mea …scumpe vremuri Odette!

  3. Imi e dor de Hariton….. Odette…si sa iti spun ca te iubesc scumpa Suedia……..doar tu jucai pe MUZA mea ia eu pe Eminescu….ah mucoasa lumanare….sfaraind seul….si…….hai!…hai!……. poate jucam ceva ce ar reprezenta viata………….

Mi-ar plăcea să-ţi ştiu părerea...

