Descoperire!!! Românii îşi pot permite să-și facă unul altuia cadouri

Un prieten şi-a afişat, necăjit, statusul : „Românii au luat cu asalt magazinele în căutarea cadourilor pentru cei dragi.” Serios? Își mai permit românii să-și facă unul altuia cadouri?

Sper să nu se supere pe mine că l-am dat în vileag pe aici, dar atât timp cât nu-i spun numele, va fi protejat. Însă, vreau să-i mulţumesc că şi-a pus întrebarea asta şi tocmai mi-a dat un click să pot să-i răspund în stilul meu, cu speranţa ca mai multă lume va fi optimistă.

Tocmai ce am descoperit că poţi face fericiţi mulţi oameni din jurul tău, cu puţinul pe care îl ai.

Chiar dacă nu câştigi mulţi bani (dacă e invers, este şi mai bine) poţi să-ţi faci bucuria cumpărăturilor. Nici nu îţi poţi imagina ce bucurie simt eu, de fiecare dată când îmi cumpăr ceva! Simt că nu am muncit degeaba şi mă pot răsfăţa cu o trufă sau cu orice îmi încântă sufleţelul. Până la urmă pentru ce muncim şi trăim?

Cum poţi fi şi tu fericit la cumpărături?

Păi de mâncat, tot trebuie să mânânci şi nu poţi trăi doar cu aer. Apă îţi trebuie… pe timp de iarnă, chiar mai multe proteine pentru că e frig! Acuşica vine Crăciunul şi Revelionul şi trebuie să pui pe grătar un cârnat, altfel nu ar fi sărbătoare pe deplin. Nu mai spun că dacă nu fierbe pe aragaz în seara de AJUN de Crăciun o oală cu sarmale în foi de varză, nu poţi auzi cum trebuie colindele! Yammy!

Dacă tot te duci la cumpărături pentru toate astea, îţi garantez că îţi mai rămân bani. Nu-ţi vine să crezi aşa-i? Normal că nu-ţi vine, pentru că tu ştii că rata inflaţiei a crescut, dar cu oferta Piraeus Bank nu ai cum să dai greş. Nu se percepe comision!

A scos acum cardulcupromotii.ro şi îţi poţi face cardul special pentru cumpărături. Cumperi cu Piraeus Visa Exclusive Gold și Piraeus Visa Exact şi primeşti înapoi 3% din valoarea cumpărăturilor făcute până la data de 31 ianuarie – 2014, indiferent de locul de unde se fac cumpărăturile (în țară sau în străinătate).

Eu zic că-i bine. Nu ai cum să stai toată luna fără să cumperi nimic, nu? Si dacă tot ai să te bucuri de cumpărături, cu banii câştigaţi pe promoţia asta, cumperi şi iubitei sau iubitului, mămicii sau tăticului un cadou, iar tu intri automat în cursa pentru câștigarea unui smartphone Nokia Lumia 925 dacă accesezi microsite-ul cardulcupromotii.ro.

Ne auzim la “telefon” dacă câştigi? Ce zici?

Sărbători fericite şi nu uita să cumperi de toate până pe 31 ianuarie 2014, să-ţi faci cardul la Piraeus Bank, pentru că nu se percepe absolut niciun comision şi nu ai nimic de pierdut!

Piraeus

2 gânduri despre &8222;Descoperire!!! Românii îşi pot permite să-și facă unul altuia cadouri&8221;

Mi-ar plăcea să-ţi ştiu părerea...

