Concert Festiv

Iaca fraţilor, că după o zi de muncă până la ora 18.oo, m-am mobilizat şi m-am dus şi la concert! nu pentru că a fost intrarea liberă, ci pentru că mie chiar imi place cum cânta orchestra „Unirea”, iar dirijorul este un bun exemplu de cetăţean german îndrăgostit de România şi limba română. Având în vedere că îşi face orchestra din toate filarmonicile ţării şi reuşeşte să-şi facă echipe în timp record de fiecare dată, chiar merită un exerciţiu de admiraţie.

Momentul a trebuit marcat cu atât mai mult cu cât, în introducere, prof. Costică Neagu a lansat cea mai recentă tiparitură a Editurii Terra şi Asociaţiei „Simion Mehedinţi”, ediţia a II-a revizuită a „Monografiei Putna” (Ion Diaconu – coord. ) despre care îmi rezerv să revin cu o postare specială.

P1060465

Concertul Festiv dedicat Unirii Principatelor Române de către Orchestra „Unirea” dirijată de Vincent Gruger a avut un program frumos plin de „caruseluri” precum: Uvertura „Moldova” – Eduard CAudella; RApsodia Română – Ciprian Porumbescu; Suita simfonică „TRei dansuri româneşti” – Theodor Rogalski (la care mi-am permis să remarc expresia extraordinară a percuţionistului) şi în încheiere Simfonia nr.6 în Do major D.589 de Franz Schubert.

P1060479 P1060480

Mie mi-a plăcut şi mereu îmi va plăcea. Abia mă abţin să nu dau din mâini şi din picioare la fiecare ritm!

Mi-ar plăcea să-ţi ştiu părerea...

