Pariu? Ce este îmbulzeala de la Supermarket?

Cine pariază? Cine comentează? Cine apreciază? Hai să vă citesc părerile!

Ce este îmbulzeala de la supermarketul, unde se lansează campanii promoţionale şi reduceri de peste 60% la foarte multe produse?

Am văzut la ştirile serii, la unul din posturile tv, o chestie cam cusută cu aţă albă. La unul din supermarket-urile ieşene dacă nu mă înşel, încă de la 4 dimineaţa (n.a. bineînţeles că m-am dus cu gândul la „nostalgicele cozi de la lapte”) s-a aşezat lumea la coadă, disperată să nu cumva să rateze vreun produs cu preţ redus.

Efectiv se călcau în picioare, grupaţi în jurul unor coşuri cu produse ambalate la cutie. NU am observat prea bine ce scria pe acele cutii, dar nici pe vremea lui Ceauşescu nu am văzut asemenea coadă şi bataie, pe nişte produse care foloseau sau nu foloseau, depinde de unghiul de vedere.

Din comentariu am reţinut că era vorba, fie de şurubelniţe electronice (n.a. probabil să deşurubeze neuroni blocaţi) şi baterii sanitare, reduse de la 120 de lei la 60 de lei. Hmm… Asemenea aglomeraţie şi bataie pentru aşa ceva? Păi nici pe vremea când băgau portocale sau banane la alimentara din colţ, nu am văzut aşa bătaie şi toate neamurile aduse să dea din coate să ajungă în faţa grămezii de „rugby”!

Ori sunt prea puţine supermarketuri, ori se profită de naivitatea telespectatorului într-o nouă strategie de marketing!

Într-o ţară în care veniturile sunt la nivel subzistenţei, datoriile curg în flux continuu, consumul redus la minimul pragului de sărăcie, mai e cineva atât de curajos să se „bată” pentru şurubelniţe electronice, fără să fie „stimulat”? M-aş mira!

Cum teoria conspiraţiei ar fi la modă, de ce nu m-aş gândi că s-a pus la cale o strategie, prin care un film, chipurile, făcut de un amator, concentrat pe un grup de oameni plătiţi în avans, au făcut ca „oile în turma Moldovei”, mai-mai să crească puţin vânzările prin publicitate falsă, dar totuşi, eticheta de gloată „proastă”, românească,cine o plăteşte dragi „întreprinzători”?

Chiar dacă se spune că omul sărac profită de reduceri tocmai pentru a economisi, consider că încă nu ne permitem să fim naivii promoţiilor pe buzunarele noaste, în defavoarea chibzuinţei.

 imbulzealaSursa foto: internet

Anunțuri

11 gânduri despre &8222;Pariu? Ce este îmbulzeala de la Supermarket?&8221;

  1. eu… am vazut live… asa ceva…. se chema blac fraidai la flanco si altex plus emag… sunt vitrina langa vitrina… ce naiba sa stai la ora 5 dimineata, pentru un produs ce deja l-ai cumparat platindu-l, in fata unui magazin ce se deschide la 9. si totusi lume era… si nu era nici 5.
    asa ca… si pot sa-ti dau un exemplu si mai concret. zilnic, si nu tine neaparat de reduceri….

      • în secolul vitezei… românul se grăbește întotdeauna… să fie primul…nu contează că e destul pentru toată lumea… el trebuie să rupă…
        aaaaa…și bani sunt… n-ai să vezi om care să nu aibă de cheltuială…

      • faptul ca trebuie sa rupa tine de cultura, banii de cheltuiala, in ceea ce priveste categoria oamenilor de conditie medie si asigurata social, poate ca provin din economiile de o viata si din renuntarea la chilotii noi, in favoarea surubelnitei! ma dezgusta aceste chestiuni!

      • hagi a făcut ceva pentru țara asta… iar tudose pentru mine nu e decât un nume… numele soră-mii, de femeie măritată… bla bla…
        în fond… de ce te-a deranjat pe tine reportajul?
        te-ai băgat în presă… într-un fel sau altul… știi ce e presa?

      • hagi-tudose este un singur nume, nu doua! nu, nu stiu ce este presa, [entru ca indiferent unde scriu, nu ma plateste nimeni si raman un simplu bologger cu opinii exprimate in functie de „mediul de viata”! … ce m-a deranjat? nu m-a deranjat nimic din ce nu ar putea deranja pe cei ce observa cu adevarat ca ce ar trebui sa ne inalte, nu ne ne ajuta decat sa ne darame!

      • ioi… sunt un incult 😛 vezi, dacă în loc să mai trec pe la bibliotecă, să mai pun mâna pe un delavrancea… pe o nuvelă moralistă, pierd vremea prin cârciumi contemplându-mi ochii în afurisita de spumă ce dă să izbucnească pe gâtul sticlei… așa-mi trebuie… dar na, presa e o formă de manipulare a maselor și așa cum tu încerci să spui că e o nemernicie să faci cozi la coadă, așa și postul tv a dat-o în șosete spunând că… la supermarketul x prețuri de cacao… cine mușcă pleacă cu șurubelnița ieftină dar și cu alte zeci de produse… peste prețul pieței din care se acoperă șurubelnița… de-asta nu înțeleg eu de ce nu vrei să stai de vorbă cu mine… hîmmmm

  2. Naivitatea o avem inoculată în noi, indiferent că ne permitem sau nu, și n-o să ne vindecăm multă vreme. Ne place să credem că ne descurcăm mai bine decât ceilalți și am înșelat prețurile. Amară iluzie!

  3. Faza cu bateriile sanitare reduse de la 120 la 60 e vrajeala maxima. In Dedeman gasesti baterii de aceeasi calitate ca in Lidl (ca acesta a magazinul) si la 40 de lei. Iar faza cu surubelnitele electrice, cred ca e o metoda de marketing al unui importator de surubelnite electrice ce aprovizioneaza si Lidl-ul. Banuiesc ca stii gluma: „o doamna vede o poseta ce costa 100 de euro <>. Dupa doua zile o vede la reducere, de la 200 de euro la 100 de euro, iar doamna <>.”

Mi-ar plăcea să-ţi ştiu părerea...

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s