Cine v-a sărutat azi? … Concurs!

Ştiţi că Dragobetele sărută fetele, da?

Ei bine, mă gândeam eu că trebuie să mă asigur că toţi prietenii şi prietenele mele, cu ghilimele sau fără ghilimele, au avut parte de sărutul lui Dragobete, să le meargă din plină iubire tot anul aşa că, neapărat, trebuie să-mi mărturisiţi (dragii babei) dacă v-a sărutat Dragobetele!

Dacă îmi mărturisiţi aşa sincer şi cu o poveste care să atragă chiar şi un marţian călare pe un OZN, pun un cadou frumos pe tavă pentru povestea ce mă va unge pe mine la suflet!

Cadoul este o culegere de poveşti SF, îngrijită de Alexandru Mironov, pe care am primit-o personal pentru norocos sau norocoasă, cu autograf!

copertamironov autografmironov

La cel mai recent eveniment la care am participat, organizat de TNL şi Cătălin Profir „10ptrEuropa. Scoala de dincolo de ore”, domnul Alexandru Mironov a făcut o expunere foarte interesantă despre ceea ce înseamnă viitorul generaţiilor, despre cât cântăreşte internetul şi cât de avansate pot fi cercetările în domeniile ştiinţifice, pe care chiar şi google încearcă să le contorizeze şi să le cuantificice cu viteza pe care voi înşişi o puteţi observa dacă navigaţi pe aici:

http://www.worldometers.info/

www.worldmapper.org

http://www.digi-world.tv/digipedia/

http://stiintasitehnica.com/category/stiri

„Creierul are nevoie de energia unui bec de lanternă să funcţioneze şi să pună în funcţiune cele 100 de milioane de miliarde de celule” – Alexandru Mironov:

4 gânduri despre &8222;Cine v-a sărutat azi? … Concurs!&8221;

  1. Sarutul primit de Dragobete? Hmm..Nu stiu daca il pot numi un sarut..A fost mai mult de atat! A fost dat din suflet! Ma pregateam sa plec de acasa.. ma incalt, imi iau geanta grea in spate si cu gandul la ce o sa fac cand voi ajunge la scoala! Si cand sa plec, o mana imi intinde un mar, imi zice sa am grija de mine si sa saruta pe frunte ca si cum ar stii ca e singurul lucru care poate induiosa inima unui adolescent. Acesta este un sarut adevarat, un sarut care tranzmite cu adevarat iubire..!

    • Liviu, pentru ca ai fost curajos si ai povestit aici cine te-a sarutat de Dragobete, pentru ca iti plac povestilor SF si pentru ca esti atent la postarile mele si mai citesti ce scriu, chiar daca esti ocupat cu matematica si fizica, pentru ca esti cuminte si ascultator si pentru toate calitatile pe care le ai, fara sa punem in umbra prietenii de aici, te premiez si iti ofer volumul din concurs cu autograful domnul Alexandru Mironov! Felicitari!

  2. Eu nu am primit si nici nu am dat saruturi de Dragobete! Mi-am pupat fetita , cred, dar cam atat ! De fapt chiar am uitat ca e Dragobetele si tinand cont ca am fost la serviciu de la 07 la 19. 30 si m-am culcat pe la 21.30 , chiar nu am avut timp de pupaturi 😀 ! Pierderea mea , de 2 ori 😀 !

Mi-ar plăcea să-ţi ştiu părerea...

