Patru ani ai blogosferei, 14 luni ale mele…

Acum 14 luni am fost invitată să fac parte din Blogosfera vrânceană. Nici bine nu scrisesem eu vreo două articole şi Dan Trofin cu care mai schimbasem idei pe un grup pe facebook, mi-a acordat un plus de încredere. Vai ce mândră m-am simţit, mai ales că îi urmărisem vreo jumătate de an înainte să-mi fac primul blog. Am participat la câteva întâlniri şi manifestări şi aveam impresia că putem fi un grup care poate muta munţii din loc cu influenţă puternică, atât în mediul online, cât şi off-line, mai ales că pe plan local este multă nevoie de iniţiativă, sprijin şi proiecte care chiar trebuie să se concretizeze.

La nivel naţional sunt multe exemple de comunităţi blogosferice care au un cuvânt „greu” asupra comunităţilor din care fac parte.
Din această comunitate am învăţat multe timp de un an, mai ales de la cei cu vechime în blogosferă, am prins detalii despre care nu ştiam că le-aş putea gestiona şi de atunci, încurajată de ei, am schimbat uşor blogurile anonime, cu cele reale, pe care mi-aş dori să tasez bine terenul, pentru a pune cărămidă cu cărămidă la construcţia unui „bloc”, rezistent la „seisme” de mare magnitudine.
Cu alte cuvinte, dacă ei, astăzi, au aniversat 4 ani de la prima întâlnire şi constituire, mă bucur că i-am determinat şi eu cumva să se readune de pe acolo de pe unde ei s-au risipit din cauza divergenţelor. Pentru că, (nu-i aşa?), dacă unul propune şi restul se amuză sau dezumflă unde s-ar mai putea vorbi de consecvenţă şi unitate? Până şi U.E. are o deviză clară de „unitate în diversitate” şi cât de greu ar fi oare să uniformezi păreri şi să încerci măcar să rupi o oră-două din timp, pentru a cunoaşte cu adevărat o mână de oameni.

Mai rămâne să lucrăm la proiectele viitoare şi să ne bazăm pe încrederea celor care au cu adevărat nevoie de noi! Vorba lui Dan Ştefan: „nu există un număr standard de membri, câţiva pot fi la fel de puternici ca şi cei mulţi”.

blogmeetmartieAşa că, noi cei ce ne-am întâlnit astăzi, adică EU, Tudorel Bezea, Dan Trofin, Vali Crintea şi Dan Ştefan cu siguranţă vom colabora frumos şi aşteptăm pe cei cu adevărat implicaţi să ni se alăture în Blogosfera Vrancea.

La mulţi ani!

P1060617

9 gânduri despre &8222;Patru ani ai blogosferei, 14 luni ale mele…&8221;

  1. Esti un real castig si ai devenit numai buna sa ofeti sfaturi. Plecaciuni alexandra, la multi ani comunitatii

Mi-ar plăcea să-ţi ştiu părerea...

