Un ceai la FLOZAMPET

Vă spuneam prin noiembrie că am trecut prin TG. Neamţ şi m-a surprins în mod plăcut o autogară modernă a cărei denumiri mi-a stârnit curiozitate. Cu siguranţă că nu numai a mea, de aceea m-am hotărât să scriu pe blog şi să întreb.

Reacţii la articol nu au întârziat şi mi s-a spus de către prieteni că afacerea este prosperă. Cel mai plăcut sentiment a fost atunci când unul din fii patronului, Alin, mi-a explicat exact de la ce vine combinaţia: Florica, Zamfir şi Petre.

Foarte frumos! Ce frumos ar fi ca toţi cei descrişi pe bloguri să fie atenţi, atât la laude, cât şi la critici, pentru că în felul acesta poate s-ar mai putea schimba câte ceva.

M-am simţit onorată să primesc şi un premiu, cine ştie poate îl folosesc cândva, dar mai important a fost faptul ca mi-am dorit să revin în Tg. Neamţ şi să trec să salut proprietarii.

Normal că asta am făcut, pentru că rareori îmi pun eu ceva în cap şi nu realizez şi deseori îs pusă pe surprize. 🙂

Aşa că am profitat de întoarcerea spre casă dinspre Bucovina şi m-am oprit special la Flozampet să salut oamenii.

L-am găsit pe domnul Petre căruia m-am prezentat şi dumnealui mi-a oferit un ceai!

P1070660L-am băut cu plăcere şi din discuţie în discuţie am aflat că în acel week-end şi-a lăsat treburile de la Primăria din localitatea apropiată, le-a dat liber la copii şi a preluat frâiele manageriale.

O autogară modernă, cu peste 40 de maşini confortabile, o sala de aşteptare curată şi frumoasă şi unde se bea un ceai minunat!

P1070661 P1070659

Totul la FLOZAMPET!

Data viitoare beau o cafea! 🙂

P1070662

 

Mi-ar plăcea să-ţi ştiu părerea...

