Surprize, surprize!

La ora asta, deja târzie, am o grămadă de treburi pe cap. Aş avea vreo 20 de pagini dintr-o carte de terminat, fără să am scuze că am fost cu mintea în plop, mă aşteaptă un castron cu brânză de capră, să-l amestec cu ou şi stafide să arunc sarcastic o plăcintă la cuptor şi aş mai avea nişte gânduri cumva de gestionat.

Dar nu! pe mine mă sâcâie nişte „pitici” care tropăăie să iasă la suprafaţă înainte să fac plăcinta!

Aş vrea să vă povestesc o chestiune de astăzi, chiar dacă ele, evident, au fost mai multe!

CA o introducere, sper neplictisitoare, este faptul că nu de puţine ori mi s-au făcut surprize.

DE obicei, aceste surprize au venit mai mereu de la „copiii mei” sau din partea celor foarte apropiaţi, dar de mult mai multe ori, mi s-a oferit ceva după care ar fi venit automat întrebarea vorbită sau tacită, ce se vrea în schimb?

Mi s-au cerut atâtea favoruri gratuite, încât chiar nu le mai ştiu numărul, dar să nu înţelegeţi că mă plâng acum, pentru că nu îmi pare rău de ceea ce am oferit necondiţionat, ci îmi pare rău doar pentru momentele în care am fost prea fraieră să consider că acea persoană care m-a folosit, m-a considerat proastă de-a dreptul. În final, vorba ceea, noi să fim sănătoşi!

Astăzi, am primit o pereche de sandale foarte frumoase, de la o colegă a mea! Doar m-a întrebat cât port, dacă îmi plac şi nu a vrut nimic în schimb! Mi le-a dat pur şi simplu şi sunt chiar noi-nouţe! Îmi plac, dar mentalul meu îmi sugerase deja că, într-adevăr le-am meritat necondiţionat!

Îi mulţumesc!

P.S. Nu pun poză, dar adaug că mi-aş dori să mă bucur mereu de mărunţişuri necondiţionate!

3 gânduri despre &8222;Surprize, surprize!&8221;

Mi-ar plăcea să-ţi ştiu părerea...

