Odihneşte-te în pace!

Mi-ar fi plăcut să reîncep să scriu despre ceva frumos, dar culmea este că nu am putut să le sedimentez la timp şi încă nu pot. Ziua mi-a început normal, dar între timp s-a mohorât!

Să nu credeţi că încep să-l plâng pe Dinu Patriciu. Treaba lui ce a făcut şi ce a dres, cum a murit cu tot cu imperiu nu mă interesează, deşi moartea lui întristează segmentul său restrâns de prieteni.

Astăzi, a murit un vechi prieten.

Viorel Ion! De mai bine de 20 de ani îl cunoşteam. A fost primul om cu a sa soţie, care a contribuit la construirea propriei mele familii. Un om dedicat în tot ceea ce făcea, zâmbitor şi sociabil, optimist chiar dacă poate a doua zi, în vremurile trecute, nu mai avea bani de pâine. Era omul săritor la necaz, pentru toţi prietenii şi cunoştinţele sale, iar copiii pe care i-a antrenat au ajuns sportivi de performanţă. Pentru că DA!  înainte să fie soţ, tată şi prieten, era un antrenor de rugby foarte apreciat şi implicat, ce nu concepea înfrângerea şi nici plafonarea.

Pe vremea când unii nu ştiau cum arată graniţele ţării, Viorel Ion transforma jucători naţionali, în internaţionali.

Mereu m-am întrebat cum poate să facă faţă la toate? să păstreze legături cu toate persoanele cu care a socializat la un moment dat, să păstreze prietenii, legături, zîmbete şi să nu uite să întrebe şi de toate neamurile şi de prietenii comuni, chiar dacă era măcinat de suferinţe?

Avea un har extraordinar al comunicării şi, ca orice om, poate mai făcea şi greşeli dar i le iertai de fiecare dată.

Acum, domnule Viorel IOn şi drag prieten, suferinţa ta din ultimii ani s-a terminat. Ai lăsat în urmă familia, dar şi o groază de performanţe şi realizări profesionale ce pot fi scrise în istoria sportului vrâncean şi naţional.

Sunt bucuroasă că nu ai trăit degeaba, chiar dacă prea puţin. Ai mai fi avut atâtea de spus. Sunt tristă că fetele tale au rămas fără tatăl zâmbitor, dar şi că îmi va lipsi salutul tău plin de veselie de la poarta liceului: „sărut mâna Alexandraaaaaaaaa. Ce mai faci? oare de când nu te-am mai văzut?”

Viaţa şi moartea. Două cuvinte pe care le porţi, fără să le alegi!

Odihneşte-te în pace prieten drag!

16Viorel-IRENASursa foto: Monitorul de Vrancea

2 gânduri despre &8222;Odihneşte-te în pace!&8221;

Mi-ar plăcea să-ţi ştiu părerea...

