Elegantele sperietori

A! nu mă voi referi la nicio cioară sau vreo madam care vrea să pară elegantă şi nu e, fie că are, fie că nu are cu ce să se plimbe prin mall-uri!

De prin călătoriile mele trecute am adunat o mulţime de informaţii sub toate formele, însă mi-am adus aminte că am văzut într-o zi, într-un lan de orez, o păpusă atât de frumoasă pe post de sperietoare, încât mi-a părut tare rău că trenul a circulat prea repede să o pot importaliza!

Astăzi, primind nişte superbe fotografii ce mie imi lipseau, nu mă pot abţine să nu vă arăt şi vouă, până unde se manifestă eleganţa japoneză. Nici măcar sperietorile nu pot fi lipsite de această eleganţă presărată cu motive tradiţionale şi culori constrastante.

Mă întreb totuşi, cât de proastă poate fi o cioară să se sperie de asemenea frumuseţi? Sau poate sunt prea credibile să creadă că nu sunt adevărati oameni?

10426171_707003272715038_7058200483697651029_n sperietori2 sperietori3

Un gând despre &8222;Elegantele sperietori&8221;

Mi-ar plăcea să-ţi ştiu părerea...

