Vă aştept la BookLand Evolution!

Alexandra Tătaru, adică eu, da startul seriilor de conferinţe la Focşani, din cadrul proiectului BookLand Evolution. Alături de ea (adica mine), luni 24 noiembrie, între orele 15-17 vor mai fi Dragoş Horhocea şi Cristian Florea. Despre speakeri în general, dar şi despre cei din săptămâna focşăneană puteţi citi AICI, dar mult mai important este să veniţi să-i ascultaţi. Alte detalii si programul complet mai puteti citi şi în presa locala sau AICI.

Testimonialul meu ar fi acesta:

” În orice etapă a vieţii, există momente când ai tendinţa să gândeşti că totul este inutil, că eşti depăşit de situaţie, că informaţia pe care încerci să o citeşti şi să o înţelegi nu ţi-ar folosi la nimic. Poate că te împiedici un moment, dar să nu uităm să învăţăm mereu cum să ne ridicăm sau cum să nu ne prăbuşim. Dezvoltarea personală nu are vârstă, nu trebuie să ne oprim niciodată, însă energia tinereţii ne dă posibilitatea de regenerare a putinţei. Ceea ce viaţa m-a învăţat până acum, am folosit mereu şi am dăruit deseori şi altora o fărâmă din propria experienţă. Ceea ce tinerii din jurul meu au înţeles, au transmis mai departe. Cei care nu au înţeles la timp, au perceput mai târziu. A şti să dăruieşti ceva bun din tine, societăţii, înseamnă că te respecţi, iar lupta cu sinele şi autodepăşirea, reprezintă de fapt cărămida construcţiei unui „perete de evoluţie”. Dacă în fiecare zi reuşim să facem o faptă bună, înseamnă că am conştientizat noţiunea de „a fi” ”

Vă aştept cu drag la ATeneul Popular din Focşani, luni, 24 noiembrie, ora 15 să vă împărtăşesc o parte din experienţa mea si să o ascultaţi şi pe a altora şi totodată să câştigaţi şi premiile puse la „bătaie”.

conferintaLUNIUPDATE 25 nov.: Între timp s-a întâmplat şi marea provocare şi nişte fragmente video găsiţi urmărind linkul de mai jos. Scuzaţi lumina, emoţiile şi alte gesturi care nu vă plac! Perfecţiunea de o găsiţi, mi-o arătaţi şi mie!

http://vranceamedia.ro/video-primii-trei-invitati-au-vorbit-la-bookland-evolution-despre-performante-si-promovarea-valorilor/

4 gânduri despre &8222;Vă aştept la BookLand Evolution!&8221;

Mi-ar plăcea să-ţi ştiu părerea...

