Tranzitia celor 25 de ani

NU stii ce ai trait? nu ştii culisele tranziţiei? nu ştii cine s-a îmbogăţit pe spinarea ta şi de ce Tu te-ai chinuit să supravieţuieşti în păienjănişul de oportunităţi? Îţi spun eu!

De fapt, nu eu, ci cea care a trăit Revoluţia, ca şi noi mulţi alţtii, dar care nu a trăit-o oricum, ci observând, scriind, ripostând şi fiind mereu în opoziţie. A renunţat la cariera de atunci, a început un alt drum, iar tot ce a trăit şi a ripostat a propulsat-o către adevăr.

Nu fac reclamă, spun doar că în confesiunile sale am găsit răspunsuri la tot ce am pierdut. La toate  culisele pe care le-am intuit, dar nu am avut certitudinea că am intuit corect!

Vă mulţumesc Doamnă, nu pentru autograf, ci pentru faptul că v-am descoperit, chiar dacă după atâţia ani! Se spune, totuşi, că niciodată nu e prea târziu! Vă mulţumesc că am citit povestea care să mă lămurească de ce am acumulat atâtea nemulţumiri! Restul e SF, ca şi optimismul care m-a ţinut atât de mult în speranţă!

Vă recomand cu căldură această carte, în cazul în care nu ştiţi exact cine v-a săpat existenţa!

tranzitia_primii_25_de_ani_ego_publicistica

Mi-ar plăcea să-ţi ştiu părerea...

