Anul acesta, „voi absolvi”, iară…

Off! Da! iar am intrat în anul absolvirii! ce nebunie! DAcă nu sunt absolventă a propriilor mele şcoli, cu siguranţă o dată la patru ani sunt absolventă de liceu. Anul acesta voi fi „absolventă” pentru a cincea oara. Prima oară, a mea absolvire plus alte patru pe parcurs.

Huh! ce bătrână is! 😦

Nu aş fi deschis discuţia, dar tocmai le-am transmis că trebuie să-şi facă poze pentru diplome! off! iară off! ce frumoşi sunt ei! Abia aştept să-i văd pe toţi, atât în poze, dar şi îmbrăcaţi în robe, luminoşi şi fericiţi că au răzbit! Am emoţii pentru câţiva, cei din cercul „veşnic&veşnic SRL”, dar sper să le vină mintea la cap şi să mă facă o „mămică” fericită şi mulţumită de cea mai faină clasă din generaţia lor!

Ei sunt de fapt nişte eroi! au rezistat la multe şi eu odată cu ei! sunt foarte multe nereguli în sistem, sunt foarte multe lipsuri, dar am făcut cu toţii să le depăşim!

Eu îi iubesc la fel de mult, chiar dacă mă supără uneori, şi-i voi iubi mereu pentru că au fost şi sunt ai mei, chiar dacă răi sau buni, au fost şi sunt frumoşi, afectuoşi, au înţeles ce înseamnă pentru mine tăcerea şi sper că vor înţelege ce înseamnă şi fericirea!

Ne pregătim să mergem în Bulgaria, în mai, dar până atunci mai avem multe de făcut! FACEM totul ÎMPREUNĂ, DA?

Mi-ar plăcea să-ţi ştiu părerea...

