Nu ştii un service auto ieftin şi bun? Am un pont!

Nu peste tot, pe unde circuli cu maşina, găseşti asfalt proaspăt turnat sau de bună calitate, aşa cum nici bordurile nu peste tot sunt din marmură (sâc!) atunci când vorbim despre ţara noastră europeană numită România.

Ştii bine că

este la modă să plăteşti taxe de drum şi să se facă nimic cu acei bani. Başca, se mai „diluează” şi bitumul, iar asfaltul se macerează la fiecare trecere de la sezonul rece spre cel cald. Diferenţele de temperatură lasă găuri multe în mijlocul drumurilor, sau chiar pe direcţia ta de mers şi, deseori, ţi-e imposibil să nu dai în vreuna. Despre drumurile neasfaltate şi de pământ denivelat, ce să mai vorbim? Mi-e greu să anticipez când vom ieşi din starea de profunzime rurală, graţie administraţiei locale şi naţionale.

Dacă ţi se întâmplă să dai în gropi, trebuie să te aştepţi că s-ar putea să-ţi dereglezi direcţia maşinii, ai nevoie de revizie la caseta de direcţie, să-ţi schimbi vreo bieletă sau vreun pivot. Nu e de glumit cu aşa ceva. Doar în Bucureşti, în acest sezon, peste 20% dintre şoferi au nevoie de reparaţii la maşină. Asta e regulă generală românească, mai ales că circulaţia pe drumurile publice se face mult mai comod cu maşina, în condiţiile în care nu avem trenuri de mare viteză, iar cele care sunt îţi îngreunează timpul de transport cu peste 50%.

Ce ne facem dacă avem nevoie de reparaţii de calitate şi ieftine? Trebuie să recunoaştem că asta vrem. Un raport cât mai avantajos pentru toată lumea. Ei bine? Am un pont!

Am găsit un service Auto în Bucureşti, exact pe măsura dorinţelor şoferilor. Ideal ar fi să nu ai nevoie, dar tot ideal ar fi să ai la îndemână informaţia!

AutoAlmiraAcest service îţi asigură toate serviciile de care ai nevoie la preţuri avantajoase pentru toate tipurile de manoperă. Mai mult de atât, îţi asigură şi cele mai ieftine piese pentru toate tipurile de maşini fără ca tu să te deplasezi la depozite. Preţurile pentru fiecare categorie de serviciu sunt la vedere şi fiecare tip de serviciu sau produs îl poţi vizualiza online, atât pe web, cât şi pe pagina de facebook. Pe facebook îţi poţi expune toate părerile, iar părerea ta va conta pentru viitoarele servicii pe care le pune la dispoziţia clienţilor săi, cel mai ieftin şi bun service Auto, AUTO ALMIRA.

poza-itpAre dotări moderne, staţii ITP acreditate R.A.R., chiar şi în sectorul 2 şi 3, iar dacă ajungi acolo, nici măcar nu aştepţi mult şi ai posibilitatea să şi vezi cum ţi se repară maşina în cazul în care îţi lipseşte încrederea. Spre exemplu, pentru un ITP în Bucureşti plăteşti doar 70 de lei. Ce zici? Nu-i aşa că e un preţ fain? Mai are o mulţime de promoţii, reduceri şi ţi se oferă vouchere chiar şi de 50% pentru diverse tipuri de servicii de mecanică, geometrie, service roţi, anvelope etc.

Almirapromo copyNU uita însă un amănunt! Pentru reducerea timpului de aşteptare, este bine să te programezi, iar online o poţi face accesând site-ul autoalmira.ro.

Pentru că toate drumurile duc la Bucureşti, ar fi păcat ca tu să nu ţii minte că doar AUTO ALMIRA te aşteaptă şi este pentru tine!

9 gânduri despre &8222;Nu ştii un service auto ieftin şi bun? Am un pont!&8221;

  1. Sunt OK cei de la Almira, eu imi tin anvelopele la ei de 2 ani, am mai facut intre timp si verificari , revizii si schimbarea unor piese la masina. Recomand !

  2. Mâine ii sun mă programez si va spun părerea.S unt femeie,trecuta bine de prima tinerețe și nu cred că poți găsi un service auto cu personal dedicat,corect

  3. Multumesc de informatii Alexandra, chiar mi-au fost de folos cand am trecut prin bucuresti, am constatat ca imi expira itp-ul, multumita informatiilor oferite de tine am reusit sa imi fac itp ul cu 70 de lei la Almira. Multumesc si mult succes

  4. Nu recomand! Am fost in Pantelimon la cei de la almira si pot spune ca am pierdut timp si bani. Concret: am fost pentru efectuarea geometriei si am plecat cu directia total dereglata!!! Maine ma voi intoarce acolo pt a o reface.

Mi-ar plăcea să-ţi ştiu părerea...

