Specii umane „la apă”

Mi-s o mândră 🙂

Firesc! Păi de ce nu? mi-s mândră de prietenii mei, de oamenii deştepţi pe care îi cunosc, pe care am ocazia să-i văd uneori şi să particip la realizările lor!

Normal că, într-un oraş ca al meu, mic şi amărât în care unu` care mai are ceva de zis, uneori, este considerat arogant, infatuat, „se dă deştept”, „le ştie pe toate”, ori, mai rău, cei „atacaţi” de ceea ce faci, pot afirma şi inepţii, să zicem că o evadare în cultura celor care au de spus, chiar mai mult, te face fericit!

Aşa că, mi-s mândră că îi cunosc! pe acei oameni de la care am ce să învăţ, acei oameni care transmit ceva, ştiinţă, căldură, prietenie, apreciere, cultură, ceva care să te facă să nu te simţi în plus, acolo, în preajma (TA). Aşa mi-s de mândră, şi nu e vorba de EGO, ci de o simplă apreciere cu recunoştinţă! Felicitări! la mai multe şi… porţile sunt deschise tuturor!

darwinday

Mi-ar plăcea să-ţi ştiu părerea...

