The Theory of Everything

Brilliant! cu cel mai mare font posibil! nu am cuvinte sa-l comentez si nici nu vreau! Ăsta nu e film de povestit (vorba prietenei mele), asta e film de văzut! Toate stările, toate emoţiile, toate vieţile, toate lacrimile, toate sufletele şi stelele universului!

Actorul? aşa cum am zis! FENOMENAL! fără cuvinte! magnific! „bravo măi băiete! te iubesc!” eşti geniu suflat cu geniul lui Hawking!

Scenariul? rupt din EL, din Hawking, din creierul lui, din zâmbetul şi copilăria lui, din speranţa lui!

Însuşi Stephen Hawking, a scris pe facebook, după decernarea premiilor „Globurile de Aur”: „Congratulations to Eddie Redmayne on his winning the Golden Globes Award for Best Actor in The Theory of Everything Movie. He looked like me, acted like me, and had my sense of humor. -SH”

StephenEdyMuzica? oh, Doamne! mi-au curs lacrimi şiroaie! mi-am vărsat machiajul pe suflet!
Acest film merită toate Oscarurile pentru toate categoriile şi pentru toate galaxiile! Pentru că de fapt, cunoaşterea nu are limite, la fel ca şi Universul! Şi dacă am putea da timpul înapoi? Oare ce ai alege să repari sau să faci? Timpul… „O scurtă istorie a timpului”… Ce ai pune în tabloul timpului tău?

Dezamăgiri?

Despre film, nu!

Am o singură dezamăgire, implicit dorinţă. Aş dori să se pună un afiş, acolo la casa de bilete (fără să se considere discriminare) şi l-aş scrie cam aşa: „Acest film nu este pentru oricine. Vânzarea biletelor este selectivă. A nu se vedea de către cei care nu au legăturile neuronale întregi”! Din păcate au fost persoane „sărace cu duhul” care se întrebau pe la baie diverse inepţii, încât, ca să fiu indulgentă, am considerat că e păcat, totuşi, să vii la acest film şi să-l consideri o ficţiune, fără să ai habar că nu e aşa şi au confirmat încă o dată că două chestii îs infinite: „Universul şi prostia umană”!

P.S. NU mi-amintesc un alt film să mă fi făcut să vreau să merg încă o dată şi probabil de mai multe ori! O să mai merg şi o să-l memorez secundă cu secundă!

7 gânduri despre &8222;The Theory of Everything&8221;

Mi-ar plăcea să-ţi ştiu părerea...

