Firea vs Băsescu: „ah! mă simt jignită!”

Aflu, probabil tardiv diurn (evident că am o scuză, am muncit toată ziua), că doamna dragă Firea s-a simţit jignită şi agresată psihic! Era, cumva, timpul să facă o plângere pe la procuratură!

Nu am stat să număr câte pasenţe în sedinţe de comisie ANI i-au eşuat, nici pe Băsescu nu am de gând acum să-l apăr! Dar, dragă doamnă Firea, nu ştiu de ce am impresia ca politica asta în care te-ai băgat, mai tare te afundă în rahat!

Repet! A fost o vreme, e drept că doar câteva momente când mâncam floricele, când te invidiam că ai reuşit să fii cumva o voce publică! ulterior, ai dovedit că ţi se potriveşte modelul de politician român! ai preluat şablonul întocmai: „hoţul strigă hoţii!”; „m-a jignit, nu-i adevărat, dar am uitat cât de tare l-am jignit anul trecut!”; „nu am avut foloase materiale, dar acuz pe colegul de viitoare celulă că a avut mai mult!” şi câte şi mai câte ipocrizii, false, execrabile şi de doi lei!

Dragă doamnă Firea! ai uitat când ai jignit şi ai împroşcat cu noroi pe oricine ţi s-a dictat să jigneşti ori nu ţi-a convenit că nu te-a adulat! Fie el cine o mai fi care te va jigni, ştie el probabil de ce! Vă faceţi reciproc albii de porci, dar aveţi cu toţii dreptate! Staţi în cloaca de porci, pentru că vă place noroiul terapeutic (era să zic sapropelic, dar m-am abţinut, pentru că nu am timp să vă explic ce e).

„Turnaţi-vă”, reclamaţi-vă! Vă meritaţi unii pe ceilalţi şi să rămâneţi pe vecie îmbrăţişaţi la „temperatură constantă”!

Ştii de ce îţi mulţumesc doamnă Firea? că cel puţin eu, am cam înţeles că trebuie reconfigurată „scara ipocriziei şi mizeriei condimentată cu perversitate”. Eu sunt „bob de sare de mare”, iar cei din imediata apropiere sunt prea nevinovaţi, un fel de granule de nisip, în comparaţie cu ceea ce ne arătaţi voi la televizor, ca să nu mai vorbim de ceea ce există în subteran: „adevărate stânci!”

3 gânduri despre &8222;Firea vs Băsescu: „ah! mă simt jignită!”&8221;

Mi-ar plăcea să-ţi ştiu părerea...

