Isterie, loterie, praf în ochi impozabil

Nu am avut de multişor un fenomen isteric pe rol. Când să zici că s-a mai liniştit valul arestărilor DNA, a început raidul terestru al ANAF-ului. Când să zici că a încetat isteria de la un trust TV, a început o altă isteria la trustul concurent pe diverse motive de discrimare. Când să zici Hop! Pot acum bătrânicile să-şi vândă liniştite zarzavaturile în piaţă, pe caiet cu intrări şi ieşiri ca pe vechiul Raport casă, nu se mai duc cumpărătorii acum la ele. Cum se poate să ratezi o loterie dacă ele nu pot da bon fiscal?

Tare ne mai place isteria! Fie să o tolerăm, fie să-i lăsăm pe cei care manipulează masele cu praf în ochi, aşa zis educativ, cum am auzit eu un domn inspector pe la TV: „trebuie să educăm cetăţenii, dar să le şi oferim stimulente”. Ete nah! Cu aşa stimulente isterice, mă lipsesc! Nu ştiu dumneavoastră, dar mie îmi pare un fel de distragere a atenţiei de la adevăratele probleme economice şi sociale care macină ţara şi populaţia, să nu mai spunem despre problemele privind educaţia, nu numai fiscală.

Citeste mai mult: adev.ro/nmw0uk

Un gând despre &8222;Isterie, loterie, praf în ochi impozabil&8221;

Mi-ar plăcea să-ţi ştiu părerea...

