Suparari

Am avut un website. Din 24 octombrie se afla in mentenanta. Nimeni nu m-a atentionat. NImeni nu imi explica nimic. Acolo era o munca de un an si jumatate. O intreaga activitate de atatea luni si care de aproape o luna e niciunde. NU am backup si nici macar o adresa unde sa ma plang. SA mi se spuna doar ce am de facut. Vreau doar sa imi recuperez acea pagina incarcata si daca e musai, as putea sa aleg un nou host, dar sa-mi spuna si mie cineva despre ce e vorba??? Mentenanta asta e fara sfarsit? Totusi? putina omenie oare poate exista?

Tacerea poate avea cauze multe. Eu insami sunt coplesita de o tacere care parca nu se mai termina, dar chiar as vreasa reiau conversatia cu lumea intreaga, insa parca ma impiedica acea veriga lipsa pe care nu o gasesc!

Sunt in impas si vreau sa-mi regasesc cuvintele!

9 gânduri despre &8222;Suparari&8221;

  1. te sfatuiesc sa apelezi la cei mai priceputi ca noi! il ai pe Cristian Florea – un baiat de-al nostru foarte serviabil si bine intentionat si sigur nu s-ar supara sa-i soliciti sprijinul. Vrei sa intermediez eu solicitarea de sprijin ?

  2. VIAŢA CONTINUĂ, Alexandra !
    Pentru următorul siteweb îţi vei „sovgarda” toate datele în Altă Parte !
    Punct şi de la Capăt ! ca să nu mai depinzi de „mantenenţă” ( ce cuvînt ciudat ? e românesc ?)
    Că doar n-au dat (încă) Teroriştii !
    Curaj !
    Textele şi cuvintele, pozele şi hainele, bunurile şi iluziile NU CONTEAZĂ !
    Doar Faptele şi FIINŢA care-ţi duce SPIRITUL
    şi SPIRITUL care-ţi Hrăneşte DUHUL Fiinţei !
    Restu-i Nimic !

    • Dragul meu prieten! Ai grija de tine, acolo la Paris! Teroarea vrea sa ingenuncheze lumea, dar nimeni nu va ingenunchea omenia si prietenua neconditionata! Religia nu moare, insa fanatismul omoara in numele religiei, asa cum iubirea moare dominata de orgolii dusmanoase.

      • Cum nu trăiesc chiar în inima Parisului,
        ci cu mult mai mult mai în marginile lui,
        DAR cu Parisul cel Adevărat, în inimă şi suflet,
        aceste cretinoism-Terorisme explosive sau intelectuale nu prea au cum să mă atingă,
        Eventual doar să mă REVOLTE.
        Pentru gîndu-ţi BUN, moale abia fum falnic, te ating pe Frunte !

Mi-ar plăcea să-ţi ştiu părerea...

