La multi ani, România!

4 gânduri despre &8222;La multi ani, România!&8221;

  1. Oare cîţi or avea curajul, măcar aici, să-i ureze dorindu-i acestei ţări, puţintel NOROC ???
    Măcar Ţie, ţară Românie, BAFTĂ pe tipsie
    Să se-audă HĂT pînă la Chindie, zăngănit de talger, bucium şi cimpoi
    Muget de-urs şi corn, freamăt de pădure, tropot de bizon
    Dincolo de Munţi, Hăuri Mare Dealuri, şi Izvoare Rîuri Brazi şi Flori
    Vălurind cîmpie, trezind dintr-un somn omul din vecie, mort făcut piftie,
    Prîslea-aprizînd Zări !
    FIE !

  2. Mie mi-ar fi plăcut să aud
    La Mulţi Ani, ŢARĂ !
    Căci din ţară în ţară la ŢARĂ doar din ţarînă-n ţarînă ŢARA aceasta EXISTĂ !
    Unde-mi eşti RĂDĂCINĂ ?!?
    Hai Adulmecă-mă şi iartă-mă şi mă Hrăneşte ! MOR fără de TINE, ŢARĂ !

Mi-ar plăcea să-ţi ştiu părerea...

