Are cineva niște boxe de 1000 W și un set de albume cu manele?

Mă gândesc sa-i sparg si eu pereții noului meu vecin care mi-a făcut țăndări creierii de peste o lună jumate cu bormașina lui!

Fix când ți-e lumea mai dragă, bzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Fix când vrei să scrii ceva, brrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Fix când vrei să dormi, numai la gândul,,,,, buuuuuuuuuuummmm două ciocane

Fix când te duci în baie să vezi dacă ai  cearcăne, haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa… zdrang

Cât durează domnilor să termini un apartament cu tot cu folosirea bormașinii?

Am innebunit! nu mai pot!

2 gânduri despre &8222;Are cineva niște boxe de 1000 W și un set de albume cu manele?&8221;

Mi-ar plăcea să-ţi ştiu părerea...

