Un mic gest de mulţumire poate face o minune

Te-am întrebat deunăzi dacă îţi aminteşti când ai spus “Mulţumesc” ultima dată, pentru că, la rându-mi mi-am amintit că nu am mai spus de ceva vreme “Mulţumesc” unei persoane dragi mie. Mi-ai răspuns, pentru că ţi-ai amintit. Şi ţi-ai mai amintit că şi alţii ţi-au mulţumit ţie.

Am multe persoane dragi, care mi-au făcut mult bine. Fără părinţi şi cei din jurul nostru care ne iubesc şi ne ajută să trecem etape cu bine, nu putem să trăim pentru că pozitivismul ne înalţă şi ne dă speranţa unei “a doua zi”. De aceea să nu uităm niciodată să spunem “mulţumesc” chiar şi pentru cel mai mic gest. Chiar şi acela de a ne fi zambit cineva, pentru că zâmbetul înseamnă bucurie interioară. Zâmbetul înseamnă mult mai mult  faţă de un râset la auzul unui banc sau rânjetul ipocrit al altora!

Să ai curaj să mulţumeşti chiar şi duşmanului tău, pentru că dacă nu era el, tu nu puteai să compari binele de rău, persoana care te înalţă de cea care te doboară. Poţi folosi aplicaţia asta https://apps.facebook.com/bradul-multumirii şi către https://www.facebook.com/KanalDRomania cu uşurinţă şi profită acum, că tot se apropie Crăciunul, iar de Crăciun trebuie să fim mai buni.

Ar trebui şi ceilalţi să rupă câteva secunde din timpul lor şi din orgoliul ce domină deseori şi să nu uite să mulţumească.

Să nu uităm să mulţumim Terrei că ne acceptă răutăţile cu care o sfredelim şi o îmbolnăvim de “inimă”, de “rinichi” sau de “plămâni” şi să spunem mereu “mulţumesc Soare” că ne dai lumina şi căldura şi lui Dumnezeu că din ce ştie EL, ne mai transmite şi nouă.

Pe lângă toate acestea, să nu uităm că orice gest de respect şi un simplu “mulţumesc” topeşte inima oricărui inamic, indiferent de culoare sau etnie!

Hai! Fă-ţi curaj şi aici https://apps.facebook.com/bradul-multumirii şi către https://www.facebook.com/KanalDRomania , mulţumeşte şi spune-le şi celor pe care îi cunoşti despre “sfatul meu”!

kanalD

10 gânduri despre &8222;Un mic gest de mulţumire poate face o minune&8221;

  1. N-am cont de Faceboook, măăăăi … Şi nici nu-mi fac, indiferent de câţi brazi mai răsar pe-acolo …

  2. Precum Dan, nici eu n-am cont pe facebook, și o duc foarte bine fără el. Dar folosesc deseori cuvântul „mulțumesc”, fiindcă nu mă doare gura. Deci, mulțumesc! 🙂

Mi-ar plăcea să-ţi ştiu părerea...