Dansul norilor deasupra dealurilor…

Cea mai mare fericire pentru mine este să văd cum efortul de peste zile, săptămâni și luni se concretizează într-o notă de 10 (zece). Nu a mea, ci a celui pe care l-am pregătit. Meritul e aceluia care-și însușește logaritmul învățării, al logicii, al voinței și al răbdării. Nu-mi trebuie bani, nu-mi trebuie mulțumiri verbale, nu-mi trebuie altfel de atenție, dar mă bucur când sunt alintată și cocoloșită ca o răsplată a efortului meu pedagogic. Pentru asta mulțumesc și eu părinților care m-au depărtat de nemernicia realității, să pot oberva deasupra unui deal frumos împădurit, un frumos dans al norilor într-o seară de liniște greierească.

P1000521

Mi-ar plăcea să-ţi ştiu părerea...

