Yammy Yammy, ceva dulce!

După ce m-am enervat că ţara asta este devastată de nişte nesăbuiţi autohtoni pe de o parte, şi alţi neaveniţi de prin alte părţi, care sărăcesc pământul pentru orice interes, numai pentru al nostru nu, pe de altă parte, a venit momentul să mă îndulcesc şi eu, dar şi pe voi!

Luna asta am fost tare stresată! Pe de o parte că, parcă nu mai reuşeam deloc să termin o lucrare cu dead-line, pe de altă parte cu frigul şi lipsa de apă caldă, iar fiecare zi de luni din luna octombrie a fost plină de emoţii,că nu mai ştiam ce scuze să mai am, apăsată de teamă să nu mă „dea afară” profa` de pian că am fost neserioasă şi nu am studiat destul partitura!

Ei bine, fericită eu în fiecare zi de luni, că nu a renunţat profa` la mine, nici nu vă vine să credeţi ce minunăţii dulci am întâlnit astăzi! Bine, nu numai astăzi, ci în fiecare luni, pentru că aşa am convenit cu prietena mea, din lipsa de concordanţă a programelor noastre, să ne vedem de acum cu regularitate, fără să mai treacă prea mult timp.

Şi uite aşa, în fiecare luni, pe la prânz mă postez la pizzeria Arizona, iar prietena mea mă hrăneşte cu ce are ea mai bun, că fără să vreau, voi ajunge cu câteva kile în plus la fiecare sfârşit de lună. Ba o pizza cum îmi place mie, ba un capuccino…mmmmmmm, dar astăzi? Astăzi am prins-o „în fapt”! 🙂

ImagineImagine

Tăia 5 tăvi de prăjituri de casă, proaspete şi apetisante de….., nu numai că-ţi luau ochii de colorate în vanilie şi ciocolată ce erau, dar erau aşa de buneeeeeeeeee… că, deh, silueta încă îmi permite să mănânc toate marginile abia tăiate. Mai mult de atât, am gustat şi din bucăţi întregi, că doar nu era Carmen să mă lase să mă delectez doar cu bucăţile nereuşite: „mai ia una şi cu ciocolată… nu-i aşa că asta cu vanilie este bestială? dar cea cu ness ai gustat-o? aoleu, la cea cu nucă am pus prea multă cremă şi de aia nu se taie aşa bine”... şi tot aşa! Şi cică să nu fii fericit! Cum să nu! Cu atâtea prăjituri proaspete, de casă, cu ingrediente sănătoase şi fără praf de ou, tot să trăieşti o viaţă dulce, doar cu 30 de lei kilogramul!

ImagineImagine

Comandaţi şi voi şi aveţi grijă să nu vă muşcaţi degetele! 😉

2 gânduri despre &8222;Yammy Yammy, ceva dulce!&8221;

  1. Ia.mi, ia.mi ceva bun. O sa.mi iau si eu de la Arizona. Ieri am vrut sa.mi duc fetele, dar am fost refuzat pe motiv ca sambata Iuliana facuse si mancare si ceva dulce fapt pentru caretrebuia sa devastam ce avem acasa. Nu trece saptamana si nu mai accept refuzul lor

Mi-ar plăcea să-ţi ştiu părerea...

