Săracii şi piraţii!

De la gurile Dunării şi până la ieşirea din ţară a fluviului, s-a format din cele mai vechi timpuri câte o bandă de piraţi. Nu e o glumă! Aseară, pe TVR, am văzut un documentar foarte interesant despre istoria oraşului Sulina şi legendele sale, care de fapt sunt dovedite de rămăşiţele istorice: morminte, resturi de catarge îngropate în nisip, documente de arhivă, date statistice privind sumedia de etnii care a locuit în zonă profitând de larga deschidere la mare şi oportunităţile comerciale. Drept urmare, tot aici, s-a înfiinţat prima Comisie a Dunării, bunica Uniunii Europene. Şi dacă piraţii de acolo ademeneau noaptea naivii, cu felinare agăţate în coarnele vitelor, mai departe pe cursul Dunării se mai găseau şi alte soluţii, că doar românul e inventiv. Şi hoţia, deci, are vechi rădăcini, cu idei împrumutate de când e ţărişoara asta, cotropită de romani, de hoarde de tătari şi cumani, de turci, de fanarioţi şi acum, de bande de hoţi cu statut de directori, parlamentari, jurişti etc.

S-au furat pădurile ţării, s-au vândut resursele naturale pe bucăţele mai mici sau mai mari, iar cei care nu au avut loc să fure în ţară, au mers prin altele şi au prăduit buzunare sau bancomate! Ce să deducem? … Ne sunt mărite mereu taxele şi impozitele şi suntem jefuiţi mereu, fără să se gândească nimeni că nu ne mai ajunge salariul nici pentru mâncare, iar afacerile profitabile nu sunt decât pentru „ei aleşi”!

Măsluim documente, inventăm ordonanţe şi dăm legi peste legi, atent formulate să poată fi interpretate. Peste toate acestea, o parte dintre cei care ar trebui să aibă grijă de ţară, lasă alte bande să vândă până şi STEAGUL ROMÂNIEI (vezi documentar la ProTV, România. Te iubesc! )

TRIST! Mai bine am pune ţara de vânzare pe mercador. Poate o cumpără una din ţările G8 să nu mai murim de sărăcie. Măcar dacă este să fim sclavi, să fim oficial, nu aburiţi de speranţa într-o bună schimbare.

desen-steagul-romaniei-10116

7 gânduri despre &8222;Săracii şi piraţii!&8221;

  1. Bun final ! Eu de mai mult timp am spus ca m-as lasa cumparat si organizat politic- administrativ de Germania ! Sunt convins ca nu ne vor folosi ca sclavi , ci ne vor oferi cele necesare !

  2. ma bag si eu la ideea de mai sus, sa fim guvernati de germani .. daca as face o remarca de ordin istoric : al doilea razboi mondial era bine sa ne gaseasca aliatii nemtilor. macar am fii pierdut cu demnitate si glorie si le-am fi castigat increderea.

    din pacate, am avut vocatia prea-curvirii si in diplomatie, in sensul ca ne-am pus cu fundul in 2 luntrii si am schimbat neinspirat aliantele dupa conjunctura din acel moment.

    astfel, ne-am ales, cu celebra fraza „stalin si poporul rus, <> ne-au adus”. adica, o libertate de juma’ de veac de comunism .. care se vede, inca, in mentalitati, institutii si seva acestui popor care, nu a savarsit, ceea ce Emil Cioran explica in celebra lui carte / biblie a poporului roman, anume : „Schimbarea la fata a Romaniei” !

Mi-ar plăcea să-ţi ştiu părerea...

