Dezbaterea publică a proiectului de buget local, Focşani

adicatelea pentru municipiul meu, Focşani, buget pe 2015.

Să mor de-mi amintesc, ştiu sigur că aşa ar fi legal, dacă am mai auzit convocări de participare la dezbateri publice de discutare a bugetului local. Cred că au fost făcute invitaţii „pe sub mână”, poate greşesc, însă recunosc că abia acum (poate fi şi vina social media şi instrumentelor de promovare), am fost atentă la invitaţia de a participa la discutarea proiectului de buget local.

Sala full. Îmbucurător! directori de instituţii, de şcoli, mass media, cetăţeni (ca şi mine :D), cetăţeni -realmente afectaţi de problemele de pe strada lor şi care veniseră cu liste de propuneri colectate de pe strada lor, reprezentanţi ai diverselor categorii sociale, diverse persoane cu sau fără treabă sau invitaţie specială. Trist era faptul că, foarte mulţi, habar nu aveau despre ce era vorba şi mulţi râdeau şi comentau lungirea timpului de dezbatere! personal nu m-am plictisit! Mi-ar fi plăcut să mai dureze, dar a încheiat domn` primar sedinţa, mai ales că domnii consilieri, se pare, erau de fapt în prelungirea programului de lucru. Haideţi băi fraţilor! nu o mai lungiţi!

Fain! MI-a plăcut chestiunea, chiar dacă aş avea o mulţime de cârcotit! cârcotelile mele, însă, se pot consulta în arhivă! Am declarat mereu şi nu-mi retrag deloc afirmaţiile, că oraşul Focşani este unul dintre cele mai urâte oraşe ale ţării. Cu lumea nu mai compar nimic, pentru că e prea mult! Vara arată mai bine pentru că este uscat, iar verdele copacilor atenuează dezastrul cauzat de nămol, însă 6 luni din an, cel puţin, e gri şi umed! O administraţie defectuoasă, haotică şi neconcordantă cu legile naţionale, justiţie, hotărâri de X şi Y… conflicte instituţionale şi de interese = HAOS, iar după această şedinţă m-am lămurit că un consiliu local ar trebui să aibă oameni care realmente trebuie să cunoască chestiuni administrative locale, iar sarcinile cu prea puţini oameni responsabili şi competenţi din punct de vedere managerial, is prea multe chiar şi pentru un oraş atât de mic.

MI-e foarte greu să mai detaliez acum chestiuni de culise. Poate maine, poate în trecut sau în viitor, dar voi accentua că, indiferent de consecinţe (n-aveţi decât să mă ardeţi pe rug!), voi damna mereu ineficienţa şi insuficienţa pe care NU am întâlnit-o în oraşele de unde aţi putea, si voi, prelua modele! P.S. mersic Bogdane de infos details, iar noua stemă a oraşului, am observat-o! 🙂 e draguţă! 🙂

Mi-ar plăcea să-ţi ştiu părerea...

